HypoGo logo
HypoGo logo
Hypoteční úvěr Potřebujete poradit? Průvodce Kontakt Pro poradce Přihlášení CZ flag SK flag
Americká hypotéka
Nabídka nemovitostí
Hypoteční úvěr
Americká hypotéka
Nabídka nemovitostí
Průvodce Kontakt Pro poradce Přihlášení CZ flag SK flag
Průvodce hypotékou Magazín Srovnání poskytovatelů Kontakt Pro poradce CZ flag SK flag

Hypoteční úvěr od 4,69 %
a do 5 minut od zadání poptávky!
spočítat hypotéku

Novinky z hypotečního trhu

Rozhovor: Jak pracují s leady ti nejlepší? Petr Vlasák o tom, jak dosahují násobného zhodnocení investice do lead generation

26. 04. 2019
8 minut čtení

HypoGo: Dobrý den Petře, dnes vedete vlastní finančně poradenskou firmu, co k tomu ale vedlo, a jak jste se k tomu dopracoval?

Petr Vlasák: Vedlo k tomu několik let poradenské praxe a zkušenost s několika největšími společnostmi na tuzemském trhu, skepse na agresivními praktikami některých „kolegů“ a absence kvalitní služby pro klienta. Ten je v našem oboru sice neustále skloňován, ale v reálu jsou jeho potřeby až na posledním místě. Prodej produktů má zkrátka vždy přednost. Proto jsme se se svým společníkem/parťákem, který byl 17 let v bance, rozhodli vytvořit alternativu k běžnému zprostředkování. Poskytujeme tedy i placené poradenství. Kde klientům zpracováváme posudky či finanční plány, zda a co vlastně potřebují. Chápeme, že to není služba pro každého, ale klienti, kteří už jsou unaveni tím, jak jim furt někdo něco prodává, aniž by se zajímal o jejich skutečné potřeby to ocení.

 

HypoGo: Jaký je největší rozdíl mezi prací finančního poradce pod již zaběhnutou značkou a jaké to je budovat svou značku “od nuly”? Jaké největší výhody a nevýhody má práce pod značkami jako OVB nebo Fincentrum? A proč jste se následně rozhodl jít do značně menší společnosti Finberry?

Petr Vlasák: Dobrá otázka. Řekněme, že když se zapojíte do nějakého systému, je to o dost jednoduší. Vše vlastně existuje a vše nějakým způsobem funguje. Tedy stačí, když budete kopírovat okolí. V případě, že začnete budovat vlastní značku, a to nemyslím jen, že si uděláte vlastní s.r.o. a jedete to samé, jako jste jel v minulosti. Ale pracujete na metodikách, absolvujete školení a certifikaci EFA, aktivně komunikujete na poli marketingu, vytváříte vlastní web a v neposlední řadě nastavujete veškeré firemní procesy, tak je budování vlastní identity o dost těžší. Já měl to štěstí, že jsem zažil jak práci v multilevlu, tak práci pod poolem, tudíž na základě mých zkušeností a přispěním „bankovního korporátního“ nadhledu mého společníka, jsme začali pracovat na vlastní identitě. V době, kdy jsem odcházel z velkých společností jsem hledal alternativu ke klasickému prodeji produktů a společnost Finberry tenkrát zkoušela začít s placeným poradenstvím. Byl to mezistupeň před vlastní firmou Moneytree a marketingovou značkou www.klif.cz a jsem za tu zkušenost skutečně rád.

 

HypoGo: Skvěle, to bychom měli něco k vaší historii a teď možná k současnosti - když jste zakládali MoneyTree, určitě jste si říkal, v čem chcete být jiní než ostatní hráči na trhu. Co to je a jak se to daří naplňovat? A ustupujete někdy a děláte kompromisy, aby firma mohla fungovat a nebo je pro vás firemní vize důležitější než krátkodobé zisky?

Petr Vlasák: No upřímně po třech letech budování firmy bych si dvakrát rozmýšlel, zda do toho půjdu(půjdeme) znovu, protože ani v nejdivočejším snu jsme si vlastně nedovedli představit, co to znamená vést firmu, zaměstnávat lidi a budovat vše od píky. Řekněme, že naše představy se hodně lišily od reality. Kompromisy v podnikání děláte každý den. V čem jsme ale striktní, je vize a kvalita našich služeb. Máme totiž jednotné metodiky a oddělený obchod od analytiky. Na naše výstupy klientům poskytujeme smluvní záruku. I díky tomu můžeme říci, že se nám daří získávat placené klienty a naplňovat naše poslání. Poslední poznámka k těm krátkodobým ziskům, na ty jsme nehráli nikdy, naše vize, byla o dlouhodobých ziscích a ty vytvoříte jen kvalitní službou a dlouhodobým vztahem s klientem. Ale bolí to.

 

HypoGo: Byla pro vás tedy inspirací právě etapa ve firmě Finberry a dokážete říct, v čem je dnes rozdíl mezi Finberry a MoneyTree?  

Petr Vlasák: Záludná otázka, nejsem z těch, který se říká, jak něco v minulosti či jiné bylo špatné a dnes nebo to jeho je dobré. Ale když bych to shrnul, tak Finberry „vykopávalo“ ten pověstný míč placeného poradenství. Poskytovalo pouze placené finanční plány. My dnes nabízíme placené členství, kde klient má několik služeb a konkretně na placené výstupy poskytujeme smluvní garanci, jak jsem již zmiňoval. Kromě této základní služby máme další části, podívejte se na náš web.

 

HypoGo: V úvodní fázi musí každý ředitel řešit, jak se dostat k prvním zákazníkům, jak jste to řešil vy? Předpokládám, že někteří klienti přešli z předchozích štací spolu s vámi, nicméně co dále?

Petr Vlasák: Přesně tak, spoustu klientů šlo za námi. Ver firmě zastáváme teorii, že poradce by si měl zajistit třetinu kllientů vlastní akvizicí, třetinu z nějakého kanálu (realitní kanceláře, weby…) a třetinu poskytne firma. Dnes spolupracujeme s realitní kanceláří a několika samostatnými realitními makléři, přicházejí nám klienti díky našemu webu Klif.cz a v neposlední řadě díky hypogo.

 

HypoGo: Jedním z kanálů je tedy i nákup leadů, kde je jedním z partnerů právě i HypoGO, proto by mě zajímalo, jak vám lead generation obecně funguje a zda máte nějaký efektivnější akviziční kanál.  

Petr Vlasák: Nejefektivnější kanál byl a asi ještě chvíli zůstane vlastní akvizice a kvalitní služba konkrétního poradce. Zde je pro něj největší šance získat klienta s nejmenšími ztrátami. Hned za tím jste se umístili vy.

 

HypoGo: Skvěle. No a tedy, když už jsme u nákupu leadů, zajímá mě, jakou na nich máte konverzi, zda něco takového počítáte a můžete alespoň obecně nastínit vaše výsledky. Řekněme na vzorku 1000 leadů, jaké by průměrně měl mít obchodník výsledky?

Petr Vlasák: Počítáme. 1000 leadů zatím nemáme, jsme něco přes tři stovky. Před vámi jsme již vyzkoušeli rok jinou leadovou platformu, kde jsme měli konverzi okolo 3 %. Na vašem vzorku se pohybujeme mezi 10 % až 15 % na kontakty. Finančně však v průměru cca 350 % - 400%. Je však důležité říci, že je potřeba vydržet. Byly měsíce, kdy jsme měli úspěšnost cca 3 % a naopak měsíce, kdy se konverze vyhoupla skoro ke 30 %. Domnívám se, že minimální vzorek, na kterém se dá usuzovat je cca 100 leadů. Není to však jen o kvalitě leadů, ale ruku v ruce s tím jde kvalita poradce. Všeobecně internetové leady jsou na získání obchodu top level. Takže poradce v tomto ohledu na sobě a na své komunikaci musí neustále pracovat.

 

HypoGo: Tady si možná trochu přihřejeme polévku a nebo podřežeme větev, ale mohl byste nastínit, jaké přednosti a naopak negativa spolupráce s HypoGo a nebo jiným lead generátorem zatím přináší?

Petr Vlasák: Tak ty pozitiva: Stabilita výkonu a cash flow firmy a jednotlivých poradců, obrovský trénink (standartní poradce se nesetká ani se čtvrtinou klientů, co se setkáte na základě ledové platformy). Jako poslední a největší pozitivum vnímám ověřené kontakty, to znamená, že klient z leadu ví, o co jde a má zájem něco řešit. Lead jde též jen jednomu poradci. Teď ty negativa: Otázkou je, zda je to negativum – nutnost neustále se zlepšovat, internetový klient vám nic neodpustí, nemá na vás doporučení a s největší pravděpodobností lead zadal na více místech… Je až zarážející, jak se poradci po prvním neúspěch vzdávají a svalují vinu na kontakty: „ONO to nefunguje, vzal jsme si deset kontaktů a další měsíc jsem ještě nic neudělal.“ Ochota poradců zainvestovat čas, práci a především peníze sami do sebe a do leadů je totiž velice nízká.

Na straně hypogo je to pak ještě větší součinost v call sriptu s obchodníky, protože když klient uslyší stejnou informaci dvakrát, třikrát, pak ji přijme. To povede k větší konverzi a tím pádem k většímu množství peněz, které se dají opět použít na nakup dalších leadů

 

HypoGo: Mockrát děkuji za rozhovor a ať se jen daří!

Srovnáváme pro vás nabídky všech hypotečních bank v ČR

Komerční banka logo ČSOB logo Modrá pyramida logo Raiffeisen banka logo Unicredit banka logo Mbank logo
Claim 1 Nejnižší sazba v ČR pro Vás
Claim 2 Nabídky až od 200 poradců z celé ČR
Claim 3 Do 5 minut budete mít hotovo vše Vám zabere 5 minut a je to

Z našeho průvodce

HypoGo circle

Nejčastěji kladené otázky ke službě HypoGO (FAQ)

Nejčastějši kladené otázky k službě HypoGO s odpovědmi. Kolik stojí naše služba? Jak HypoGO funguje? S čím mi služba pomůže a proč ji využít?

HypoGo circle

Informace o hypotékách

Přemýšlíte, jaká hypotéka je pro vás nejvýhodnější? Pokud zvažujete hypoteční úvěr, měla by vás při výběru vhodné banky zajímat hlavně výše úrokové sazby, doba fixace, délka splácení, RPSN a další poplatky.

Rychlý kontakt - zavoláme vám!

Odesláním potvrzuji, že jsem se seznámil(a) s obsahem Podmínek upravujících užití těchto stránek a souhlasím s nimi.
Beru na vědomí, že Zaloto Digital s.r.o. (správce osobních údajů) zpracovává moje osobní údaje za účelem vyřízení a evidence mých požadavků. Podrobnosti v Zásadách ochrany osobních údajů.

Naši spokojení zákazníci

Úvěr na domek za výhodných podmínek

Půjčka
1 000 000 Kč
Fixace
5 let
Doba splácení
10 let
Úroková sazba
1.8%
Splátka
9 185 Kč
Iva K. ze Středočeského kraje

Výhodný úvěr na bydlení

Půjčka
2 500 000 Kč
Fixace
5 let
Doba splácení
30 let
Úroková sazba
1.8%
Splátka
10 000 Kč
Radka D. ze Středočeského kraje

Úvěr na domek za výhodných podmínek

Půjčka
1 500 000 Kč
Fixace
5 let
Doba splácení
30 let
Úroková sazba
1.8%
Splátka
5 388 Kč
Zdeňka P. ze Středočeského kraje

Výhodný úvěr na bydlení

Půjčka
1 500 000 Kč
Fixace
5 let
Doba splácení
30 let
Úroková sazba
1.8%
Splátka
5 849 Kč
Pavlína S. z Královehradeckého kraje

Výhodný úvěr na bydlení

Půjčka
1 300 000 Kč
Fixace
5 let
Doba splácení
22 let
Úroková sazba
1.8%
Splátka
7 000 Kč
Gabriela K. ze Středočeského kraje

Úvěr na domek za výhodných podmínek

Půjčka
3 800 000 Kč
Fixace
10 let
Doba splácení
26 let
Úroková sazba
1.8%
Splátka
16 000 Kč
Martina T. z Jihočeského kraje

Rodinný dům na Liberecku

Půjčka
2 000 000 Kč
Fixace
3 let
Doba splácení
20 let
Úroková sazba
2.49%
Splátka
10 395 Kč
Markéta N. z Libereckého kraje

Úvěr na domek za výhodných podmínek

Půjčka
2 010 000 Kč
Fixace
3 let
Doba splácení
30 let
Denisa T. z Plzeňského kraje

Úvěr na domek za výhodných podmínek

Půjčka
1 500 000 Kč
Fixace
3 let
Doba splácení
20 let
Jozef K. z Moravskoslezského kraje

Úvěr na domek za výhodných podmínek

Půjčka
2 400 000 Kč
Fixace
0 let
Doba splácení
24 let
Nikol E. z Prahy

Úvěr na domek za výhodných podmínek

Půjčka
1 500 000 Kč
Fixace
3 let
Doba splácení
25 let
Kateřina P. z Jihomoravského kraje

Výhodný úvěr na bydlení

Půjčka
1 800 000 Kč
Fixace
5 let
Doba splácení
20 let
Martin ?. z Prahy

Výhodný úvěr na bydlení

Půjčka
1 000 000 Kč
Fixace
3 let
Doba splácení
10 let
Šidlo T. ze Zlínského kraje

Úvěr na domek za výhodných podmínek

Půjčka
3 900 000 Kč
Fixace
3 let
Doba splácení
25 let
Oldřich J. z Jihomoravského kraje

Úvěr na domek za výhodných podmínek

Půjčka
1 500 000 Kč
Fixace
3 let
Doba splácení
30 let
Kristýna K. z Jihočeského kraje

S námi je každý spokojený

94 825 Kč 176948 420,6 Mld. Kč
Valet grey 2 Good Grey 4
Průměrně ušetříme
každému klientovi
Počet spokojených
klientů
Za kolik u nás klienti
již poptali

S námi je každý spokojený

Valet grey 2 94 825 Kč Průměrně ušetříme každému klientovi
Good 176948 Počet spokojených klientů
Grey 4 420,6 Mld. Kč Za kolik u nás klienti již poptali
Máme registraci České národní banky

Potřebujete poradit? Řešíte problém?

Neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme.

+420 246 034 350