Hypoteční úvěr | Potřebujete poradit? Průvodce Kontakt | Pro poradce Přihlášení |
Americká hypotéka | ||
Nabídka nemovitostí |
Hypoteční úvěr | |
Americká hypotéka | |
Nabídka nemovitostí | |
Průvodce Kontakt | Pro poradce Přihlášení |
Hypoteční úvěr od 4,69 %
a do 5 minut od zadání poptávky!
spočítat hypotéku
Můžu si vzít hypotéku na rekonstrukci?
Ano, hypotéku si můžete vzít i na rekonstrukci.
Mohu ručit i něčím jiným než nemovitostí?
Ne, u každé hypotéky je potřeba ručit nemovitostí. Není ale nutné ručit stejnou nemovitostí, na kterou si berete hypotéku. Ručit lze jakoukoliv nemovitostí, která se nachází na území ČR.
Je mi 50 let. Podaří se mi ještě získat hypotéku?
Ano, i v 50 letech je možné získat hypotéku. Je však potřeba, abyste ji splatili ještě v produktivním věku, tedy do 70 let. Splatnost hypotéky tedy nesmí být delší než 20 let. Jestliže získáte mladšího spolužadatele, může se splatnost hypotéky o pár let prodloužit.
Mohu získat hypotéku, i když mám záznam v registrech?
Možné to určitě je. Ke každé žádosti o hypotéku přistupujeme individuálně a to, že jste vedeni v bankovním registru, nutně nemusí znamenat, že hypoteční úvěr nezískáte. Záleží na konkrétní situaci a dalších okolnostech.
Mohu získat úvěr i jako občan země v Evropské unii?
Jistě, i občané EU u nás mohou žádat o hypotéku.
Mám příjmy ze zahraničí. Mohu získat hypoteční úvěr v České republice?
Ano, určitě můžete. Musíte jen vyplnit v bance formulář „Potvrzení o příjmu ze zahraničí“ nebo bance předložit vlastní dokumenty úředně přeložené do českého jazyka.
Jsem podnikatel. Jaké příjmy mám dokládat?
Většinou stačí, když bance doložíte příjmy za poslední dvě zdaňovací období. Vaše podnikání by však mělo v uplynulém zdaňovacím období trvat po dobu minimálně 6 měsíců.
Mohu si vzít hypotéku na nemovitost v zahraničí?
Ano, hypotéku lze získat i na koupi nemovitosti za hranicemi ČR. Ručit však musíte nemovitostí, která se nachází v České republice.
Jak dlouho trvá vyřízení žádosti o hypoteční úvěr?
Vyřízení žádosti o hypotéku trvá nejčastěji od 3 do 5 dnů od dodání všech potřebných dokumentů.
Jaké doklady potřebuji k vyřízení úvěru?
To záleží na účelu hypotéky, typu nemovitosti a dalších parametrech. Obvykle je třeba aktuální výpis z katastru nemovitostí, katastrální mapa, odhad nemovitosti a samozřejmě průkazy totožnosti žadatelů a potvrzení o pravidelných příjmech. V případě, že máte zájem o účelovou hypotéku, budete potřebovat i kupní smlouvu.
Jak probíhá odhad nemovitosti?
Záleží na tom, o jaký typ nemovitosti se jedná. Pokud se jedná o bytovou jednotku v obci s více než 10 tisíci obyvateli, může vám banka provést odhad elektronicky a zdarma. Pokud banka k odhadu nemovitosti přizve svého odhadce, zaplatíte částku uvedenou v jejím sazebníku. Odhad vám může zajistit také specialista HypoGo. Je jen na vás, pro kterou variantu se rozhodnete.
Uplatňuji paušální výdaje jako podnikatel. Ovlivní to posouzení mých příjmů?
Ano, je to pravděpodobné. Každá banka ale přistupuje k posuzování příjmů jinak a často ji zajímá především základ daně.
Mohu si odečíst úroky, které zaplatím od základu daně?
Jistě, v některých případech si můžete takto odečíst částku až do výše 300.000 Kč.
Proč je výhodné refinancovat hypoteční úvěr?
Refinancování hypotečního úvěru vám umožní získat výhodnější podmínky.
Kdy je vhodné refinancování řešit?
Začněte nejlépe 6 – 12 měsíců před uplynutím fixačního období. Získáte tak dost času pro vyjednávání výhodnějších podmínek a vyřízení všech potřebných dokumentů.
Potřebujete poradit? Řešíte problém?
Neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme.